Realizacja zamówień:
Oferta i realizacja zamówień
W każdej paczce z zamówieniem wysyłany jest dokument poświadczający zakup (formularz zamówienia, paragon, lub na życzenie klienta faktura).
Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zamówień jest prawidłowe wypełnienie danych w koszyku oraz dokonania płatności i określenie sposobu przesłania wybranego produktu bądź produktów.
Wszystkie ceny podawane na stronach czesciaprilia.pl są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. ( kwoty brutto )
Sposoby zamawiania
Zamówienie można składać:
- za pomocą koszyka dostępnego na stronie czescimvagusta.pl
- telefonicznie 513-630-430 wew.2 ( pod warunkiem podania numerów katalogowych części )
- Osobiście w siedzibie firmy przy ulicy Roty 62 w Warszawie
W ramach potwierdzenia złożenia zamówienia każdy klient otrzymuje, wygenerowane elektronicznie zamówienie przesłane na podany adres email.
Termin realizacji
W przypadku części Aprilia termin realizacji to około 2 tygodnie od momentu wpłynięcia należności na konto firmy za zakupiony towar.
Towar który znajduje się na magazynie ISM, trafia do klienta w ciągu 2 – 3 dni roboczych, liczony od momentu wpłynięcia należności na konto firmy.