Realizacja zamówień:

Oferta i realizacja zamówień

W każdej paczce z zamówieniem wysyłany jest dokument poświadczający zakup (formularz zamówienia, paragon, lub na życzenie klienta faktura).
Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zamówień jest prawidłowe wypełnienie danych w koszyku oraz dokonania płatności i określenie sposobu przesłania wybranego produktu bądź produktów.
Wszystkie ceny podawane na stronach czesciaprilia.pl są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. ( kwoty brutto )

Sposoby zamawiania

Zamówienie można składać:

  • za pomocą koszyka dostępnego na stronie czescimvagusta.pl
  • telefonicznie 513-630-430 wew.2  ( pod warunkiem podania numerów katalogowych części )
  • Osobiście w siedzibie firmy przy ulicy Roty 62 w Warszawie

W ramach potwierdzenia złożenia zamówienia każdy klient otrzymuje, wygenerowane elektronicznie zamówienie przesłane na podany adres email.

Termin realizacji

W przypadku części Aprilia termin realizacji to około 2 tygodnie od momentu wpłynięcia należności na konto firmy za zakupiony towar.

Towar który znajduje się na magazynie ISM, trafia do klienta w ciągu 2 – 3 dni roboczych, liczony od momentu wpłynięcia należności na konto firmy.